專欄

【不問價追】不問價追煤炭股

中煤係有幾個潛力可以令佢股價突破$4.36後直衝5蚊,唔講大家未必知,一講就可能「叮」一聲,係喎!

早前我在節目同大家分享不問價追中國神華(01088.HK),早上22蚊推介時,估唔到好多朋友立即去搵輪,在正股$22.95到$23時,竟然有朋友已經傳訊息過來講多謝。除了神華之外,大家可以發現小炒王大力建倉煤炭相關股份,記唔記得一兩年前煤股熱炒嘅時候,易大宗(01733.HK)同蒙古焦煤(0975.HK)短時間內爆升幾倍,市場正正炒緊呢個味道。

今次叫大家買中煤能源(01898.HK),公司在上市煤企中走勢比較落後,人哋兗州煤業(01171.HK)同神華一早就破頂再破頂,中煤能源就仲未到52周高位$4.36,小炒王覺得追落後的機會好大,梗係不問價衝。

但係其實中煤係有幾個潛力可以令佢股價突破$4.36後直衝5蚊,唔講大家未必知,一講就可能「叮」一聲,係喎!

第一個原因:

我講過上周五多部委支持有條件煤炭企業之間實施兼併重組,神華國電率先合併成為先例,股價照推算係會愈來愈好,因為咁先吸引到其他煤企跟隨。

係呢個時候,小炒王可以講中煤好大機會係下一個重組目標。睇返中煤官網,其實中煤除了煤炭生產與貿易、煤化工、裝備制造之外,其實仲有埋工程建設同埋電力兩個業務。根據網頁資料顯示,中煤集團以調整產業結構、消納自產煤為目標,發展環保型坑口電廠和參股建設下游電廠項目,形成現有控股和參股發電廠 24座,總裝機1141萬千瓦,權益裝機446萬千瓦。

講到呢度,大家係咪諗到多部委講嘅煤電合併嘅扶持方案,小炒王認為中煤已經有煤電的雛型,未來若果出手同某啲電力集團合併,隨時好大機會係神華翻版,股價因此爆升幾成。

第二個原因:

大家知唔知點解中煤比其他煤股弱?市傳有一個原因,就係其股東身上。根據港交所嘅股權披露,中煤能源大股東就係富德生命人壽保險股份有限公司,市傳係肖建華的明天系入面,而明天系同安邦系資產開始重組,中煤隨時成為下一個試點之一。

若果大家真係有留意新聞,上星期明天系有隻股份就異動起來,講緊嘅係恆投證券(01476.HK),喺上星期三,9名股東與中信國安集團訂立框架協議,出售合共7.79億股內資股,股價一早由$2.95大升到$4.8呢個水平,單日升過六成,呢幾日回返啲都有$3.42,都有15%左右的回報,所以一旦中煤跟住重組的話,隨時單日升到幾成, 講到呢度大家係咪即係「叮」一聲,明晒。

煤炭股會係未來幾個月的重中之中,一齊不問價追。