專欄

【不問價追】馬尼拉.深度遊(三)

國際娛樂最新出咗通告,話G.O.條件仲要商討,但又無講傾邊條條款?咁最簡單就係提價或者出更好的條件傾談,所以上周又炒上去。所以親身去過,自己又推介過,真係心安理得,唔使道聽途說。下次再講其他地方經濟如何吧!

可以連寫三集,你係咪好想轉去睇陳承龍專欄呢?非也非也,香港人對馬尼拉有心結,每一個香港人都好明白,我們只係從投資角度睇,想畀一個深入啲的分析大家。4、5月長假期都放得七七八八,小炒王已經好想埋位熱身炒作,但4月悶住來升,連我樂觀派做好友都食唔到幾多,傳統被唱淡的5月唔通會識飛?

5月傳統智慧”Sell in May”,多位前輩都有提小炒王要留神啲,不過講明我係樂觀派,5月又唔敢睇太淡。4月悶足大半個月,臨尾都有力企上24700點,以此推斷基金儲貨震你倉,悶聲發大財係上策,加上6月中會檢討內地入唔入到MSCI、就算法國、南韓大選,加埋美國隨時又吹加息,但內地5月中開一帶一路高峰會,好淡角力,加上市場睇淡居多,咁我就睇好!

深度遊要講到第三集,因為我花咗半日時間在馬尼拉遊賭場,特別遊覽國際娛樂(01009.HK)位於馬尼拉灣的賭場。首先一入到去,感覺比較”old school”,保安姐姐仲問我係咪韓國人?我即刻話「香港」,佢當堂眼突突。入到去,整個環境都有點似澳門的金龍大酒店賭場一樣,煙霧瀰漫,日、韓語加英語交集,內地人偏少。最搞笑當我搵到部電子輪盤機玩下,一入錢就壞起來,仲自動熄機,當堂嚇親,好彩職員出返張現金券畀我!賭場有兩層,唔算細,但舊式味濃,好難想像可以同金碧輝煌的澳門賭場比。出到街,周圍都係日、韓餐廳,唔通呢度日韓集中地?好似香港的韓國街一樣?

內裡殘舊,外圍夜夜笙歌。講真從投資角度睇,又唔同玩法,只要有潛力改進,投資落去就尋找到合理回報。國際娛樂最新出咗通告,話G.O.條件仲要商討,但又無講傾邊條條款?咁最簡單就係提價或者出更好的條件傾談,所以上周又炒上去。所以親身去過,自己又推介過,真係心安理得,唔使道聽途說。下次再講其他地方經濟如何吧!