專欄

【不問價追】IPO通

市場上已經開始傳緊港交所將會實行「IPO通」,即係話香港同內地股民可以互相買賣兩地新上市嘅股份,若然成事,內地股民定必抽爆沙特阿美,而我哋亦都可以湧上去抽新股,嘗試一開市就升到44%的新股,雖然你話我們喺內地抽新股成功率好低,但係兩地互通定必造就港交所大升原因。

終於復活啦!大市喺五月份沒有走鬼,只有破頂格局。究竟呢一隻係「狂牛」定「慢牛」?小炒王相信開波之時,「慢牛」會現身,但到中段,「狂牛」會擺一擺牛頭嚇你一驚。2017年一向樂觀派嘅我,從不敢輕言「睇淡」。所以四月份「慢火煎魚」格局真係令我好頭痕,更一度被推介過的股份所「困惑」。

好彩就係樂觀底,小炒王係呢段時間不斷低吸,包括經常喺節目枱面擺出嚟嘅冧巴388!不下三次建議大家係$190樓下買入港交所(00388.HK),事關呢個位實在係抵買。恆指既然升到24,800點水平,何解港交所$200都冇呢?成交低係其中一個因素,因為儲貨從來唔會大大力,慢慢收集係基金嘅習慣,散戶睇落去就好似「悶到拍蚊」,其實吸緊貨又點會通街唱。

今年你李小加只係會忙於招攬一隻股份,佢就係「沙特阿美」。一隻超級巨無霸,如果可以來香港上市絕對係莫大嘅商機。淨係集資額已經嚇死你,成1000億美金,搞掂呢單的話,我哋全年集資額就可以係全球之冠,主席都可以乘機休息。聽聞阿爺都好想攞到呢單deal,作為送俾香港嘅禮物,你見沙特阿美五月份喺上海開股東會,而中石油、工商銀行亦都有意投資沙特阿美,你就知阿爺幾咁重視呢單交易。萬一港交所將呢單交易袋落袋,阿爺定必想益返自己同胞,市場上已經開始傳緊港交所將會實行「IPO通」,即係話香港同內地股民可以互相買賣兩地新上市嘅股份,若然成事,內地股民定必抽爆沙特阿美,而我哋亦都可以湧上去抽新股,嘗試一開市就升到44%的新股,雖然你話我們喺內地抽新股成功率好低,但係兩地互通定必造就港交所大升原因。所以趁港交所$200樓下吸納,實在係抵買之選。