專欄

【不問價追】股到升時方恨少

2月尾,接近兩會之時,北水又係靜極思動,無來無往,直至兩會期一結束,北水湧至,大市就湧上24600。咁?今次又係咪翻版?

人在東京,個股絕對無時間研究。其實都是籍口,主因係大市無方向、無動力,自3月下旬開始,業績期尾聲,內地香港準備放清明節假期,北水沒有活,日日700幾億成交,與早前的千億成交難以相比,戰友們你眼望我眼,買賣兩閒。咦?呢個境況咁似曾相識嘅?2月尾,接近兩會之時,北水又係靜極思動,無來無往,直至兩會期一結束,北水湧至,大市就湧上24600。咁?今次又係咪翻版?

如果確定係資金因素,那麼4月呢段時間好可能重蹈覆轍,照估計,4月中旬又會有資金再度歸來,要記住內地沒有復活節假期的慣例,香港人放4日大假,內地繼續開市,所以相信,4月中打後會有較好光景,再次挑戰今年高位。大家唔使太擔心,我仍舊樂觀對待市況,呢個派對未玩完。縱然日日有股災報道,又話美股玩完等等⋯⋯但眼見香港股民依然小心翼翼未上車,正所謂,上帝要你滅亡,必先令你瘋狂,我們現在有瘋麼?瘋鬼瘋馬咩?以下實例正好作印證。

小炒王在的士上遇上「炒股的哥」,一上車講唔該就被認出了,仲問我係咪梁心欣?(通常大家只記得小炒王三個字)仲話在電視台時期已經睇我,(在此謝過的哥),佢話佢仲未上車,一直在等機會,問我今年大市走勢。

的哥:「你話24600點調落嚟,又唔係調好多,又係24000點,咁好難買㗎喎⋯」

小炒王:「股份好似調得多啲,大市由年初升上來2000幾點,其實無咩位畀你買,如果你想等23000點入貨,我覺得較難,要畀多幾百點。」

的哥:「你咁樂觀呀?咁我現在入咪好易摸中個頂?一陣震返一千幾百,好傷喎⋯」

小炒王:「都係㗎,最老土就分注入,但其實你年頭做咩唔買啲?講咗會向上,睇到26500樓上⋯」

詳情唔講太多,但幾肯定好多投資者年初升呢段都兩手空空,調得唔多又唔驚上車,結果「股到升時方恨少」,所以話用散戶心理角度觀察,股災未到。雞犬未皆升之時都唔好妄下判斷,愈有人睇淡,大市愈未到終極一升。