專欄

【不問價追】I will be back

因為因日中的跌盪而灰心係好難得到勝利的,更明顯是大家對買的股票無信心,所以弄得「頻頻撲撲」的下場。

過去一星期小炒王終於放一個長假期了,港股由年頭升到年尾,當然中間跌盪少不免,但大體趨勢向上,如果去年11月有留意我接受《壹週刊》訪問,提到2017年目標價是28500點(當時恒指仲死死吓,得21000-22000點)相信大家都大賺了,雖然過程並不輕鬆,但可以力排「2017股災言論」,相信都可以說看中了,自己的身家都進帳了。但問題係,點樣保住盈利唔輸返出來?

2015年港股大時代,錢來得快去得快,好多時見到戰友守唔到盈利仲要將個「本」嘔突,呢個係最壞情況,所以「贏在帳面上」是無用的,最緊要是保住最大優勢。試望望自己戶口?到底你進攻之後,有冇做到防守?

咁到底呢一浪我睇幾多?太遠的預測我唔想講,因為做得直播多,一講得遠,啲觀眾都會「噓」一聲,哈哈,因為大家都唔會望到咁遠,只顧短期甚至眼前的變化,好多時我在Facebook 收到大家的留言都係全日最低位之時,跟住我就望一望就走開,因為因日中的跌盪而灰心係好難得到勝利的,更明顯是大家對買的股票無信心,所以弄得「頻頻撲撲」的下場。破大頂是肯定的,32000點都不是我的目標,其實現在一試到30000點,大家都「衝、衝、衝」是一個壞習慣來的,一遇到大位,來回跌盪是肯定的,一跌400點都已經叫「股災」,相信又是不成熟的表現。這個大位肯定回試幾次吧,試想,邊有聰明人30000點先去買貨?買嘅都等回調吧!

很開心同大家分享,小炒王得到了2017年度的大本鐘獎,更遠赴倫敦領獎,順道遊覽一下,拿獎是一種鼓勵,更係讓別人認知小炒王的一個途徑,在此,多謝大家的支持。

我同大市,相信好快會「I will be back」!