專欄

【不問價追】不問價追美加醫學

小炒王相信美加醫學將來會係佳兆業嘅醫療地產旗艦,相信今次供完股後會加速成長,所以股價係0.4元樓下,梗係同大家推介,好值得用不問價追系列。

小炒倉之前一注獨贏佳兆業(01638.HK),開頭都有點擔心,但之後聽到老前輩一番話,小炒王對佳兆業嘅信心增加咗好多,話晒佢在深圳都幾多地,截至2016年底,佳兆業持有2100萬平方米的土地儲備,而約有80%的土地位於一線城市及二線重點城市,比起幾大爆升內房中,佳兆業嘅質地唔錯,遲早會價值大回歸。翻查資料,小炒王梗係順藤摸瓜咁查落去,週末比小炒王搵到一間好有潛力嘅公司,佢就係佳兆業大股東揸咗29%的美加醫學(00876.HK)。

講返歷史,美加醫學前身係永利控股,拆咗隻永利地產(00864.HK)上市後賣殼,15年大時代時曾經炒過去$0.9左右,其後就落返去起步位。去年11月郭英成三度出手,以合共3.9億元掃入美加醫學逾21%股權,成為公司大股東。翻查資料,郭氏以0.36元入咗2.7億股,之後0.52元,再入多1.91億股,0.52元入左3.7億股等等,睇返幅圖,郭嘅成本價大約係0.46元左右,現價0.36元來睇都真係好吸引。

公司最近宣佈以0.4元溢價供股,3股供1股籌5.4億元而包銷商就係佳兆業,大家可能聽到供股就怕怕,係咪諗佳兆業係咪出術㗎?但係好少聽過公司會溢價去供股,大部份超大折讓,例如十三集團(00577.HK)供股又合股,所以小炒王覺得美加醫學今次供股,佳兆業誠意分十足,都可以話算厚道。若果大家細心一點睇下呢次供股,只要有小部份人唔供,佳兆業就可以成為超過3成嘅控股股東,結果公布結果後,果然由佳兆業拎晒。更重要嘅係呢個過程唔使行General Offer, 同時間供咗5億資金後,公司資金充足,又可以即刻用得,隨時開始熱炒。

如果大家睇返新聞,佳兆業共有土地儲備近2200萬平方米,當中55%位於粵港澳大灣區,郭英成表示即使一二線城市的房地產調控將成常態,但在城市更新的過程中仍有很多潛在發展機會。而截至目前,佳兆業已建立了旅遊、科技及大健康產業佈局, 而集團在城市更新項目當中產生了不少醫療用地,早前參與美加醫學供股可產生協同效應,完成該次供股後亦不排除繼續收購其他項目。小炒王相信美加醫學將來會係佳兆業嘅醫療地產旗艦,相信今次供完股後會加速成長,所以股價係0.4元樓下,梗係同大家推介,好值得用不問價追系列。