專欄

【不問價追】心口掛個勇字

康大食品將繼續從事現有業務,並維持於港交所和聯交所的上市地位。咁買家係邊個?係中國天元錳業。

呢期每逢收市,我都心有不甘,事關自認「買股時膽很大」的我,竟然出事!手上無騰訊(00700.HK)、無恒大(03333.HK),縱然撈了ASM(00522.HK)、碧桂園(02007.HK),但表現遠遜於資金「圍堵」的騰訊及恒大,心諗唔通追落後股蝕底成咁?我由此領略不如以注碼控制風險,買少少讓自己坐擁「勇者無懼」股分,起碼可以分一杯羹麻。唉,都無謂再呻,不如努力尋找下隻機會股。

日日做直播,接收到海量的查詢,可幸是,有時見到你們問的問題,如果係自己唔熟悉的股分都會望望,接手深入調查一下。呢期被人問得最多的就是康大食品(00834.HK)。

睇圖都幾誇,過去一個月完成了一條「天梯」,直上無難度,係近五月尾打返一棍落嚟。睇故事睇全套,追溯返,康大早前以$1.34賣盤,比前收市價大折讓近45%,交易完成後,康大食品將繼續從事現有業務,並維持於港交所和聯交所的上市地位。咁買家係邊個?係中國天元錳業。

聽落無咩特別,最怪係折讓45%咁多,但買家身分先係單deal的重點。好記得當年有隻百靈達(02326.HK),神奇股也,買家,哼,又係天元錳業。當年2326由$0.03炒到上$3,驚人之作,係三仙炒到上三蚊!咁再查,仲有隻現時改咗名的2323,當年叫至卓,我都沾手幾次,又係反地心吸力類型,現叫港橋。兩次機會只買中一半,今次記起天元,眼見百靈達市值80億;港橋38億;康大只有14億,以買家實力來睇,炒作空間會有。更甚是聽得太多「炒上市值50億,齊入深港通」的口號,睇來問股的投資者都有返咁上下功力,我建議是當買入「貨乾到難以儲貨的股」時,切記切記注碼控制風險,以買家背後動力去推測走勢只是其中一種方法,睇資金、睇圖都可以幫到大家,今次就睇下天元有幾本事。