專欄

【不問價追】唞唞等待下浪

接近回歸20周年,暫時睇唔到經濟上阿爺送咩大禮畀香港,但千祈唔好忽視呢個重要日子,事關資金市,借一、兩個消息就可以炒到飛天,記住留定現金呀!我$189買入長線持有的港交所(00388.HK)更加係有大禮概念!

執筆呢刻,小炒王等緊市場公布內地係咪真係入到「摩」,由於前面有重大不確定性,所以我口袋空盪盪,貨少又輕身,更加無打算凌晨4:30爬起身睇結果。舊年尾開始,自己睇大浪漸漸形成,所以好少輕身上路,點算一下,清咗今次貨,今年第一目標將近達成,但今次仲咩買重保險,識得臨崖勒馬呢?

開一開恆指月線圖就搵到答案。連續出五支陽燭嘅機會已經少之又少,今年, 2017年,已經率先出咗五支陽燭。對上一次連出六至九支陽燭就要數2007年,十年一大浪的「7」字年。當年2007年,去到第六個月,陽燭嘅下影線係特別長,更加去到月線圖嘅20天線,之後先識得反彈。以此推斷,連升五個月之後應該會有一次調整,但,但呢樣嘢你同我都唔會知,萬一真係好消息出貨,我又可以再買平貨。若然唔中,在高位補貨就唔會面懵。講真,如果可以避開有機會出現的調整,趁股市低位有現金衝去買貨,真係比人行快100步架。

照你咁講,如果要行到月線圖嘅20天線,即係23,000點喎,有冇可能跌2、3000點啊。你有冇聽過「神龍擺尾」?大牛市條尾震一震你倉,突然震千零點都係非常之等閒,唔調整又點會儲夠力再衝上去? 千祈唔好以為小炒王睇淡,我自己一直主力睇好,只不過遇著短線調整,出一出貨心曠神怡,令自己冷靜諗下嚟緊買咩貨先係上策。接近回歸20周年,暫時睇唔到經濟上阿爺送咩大禮畀香港,但千祈唔好忽視呢個重要日子,事關資金市,借一、兩個消息就可以炒到飛天,記住留定現金呀!我$189買入長線持有的港交所(00388.HK)更加係有大禮概念!