專欄

【不問價追】下一浪買乜好?

就咁睇,我仍手持凱升等待回升,去年就係一份半年業績而爆升,今次都期待著低位爆發的機會,早幾日推介的新晨動力(01148.HK)都係低位徘徊良久的股份,只要摸清套路,捉實有概念的股份其實不難。

今個星期初各位投資者係咪好想講句「嚇死寶寶」呢?眼見細價股股災,好多朋友都摸不着頭腦,只係見到跌90%,唔理三七廿一就狗衝入去,我只能講句「祝你好運」,你要掃貨起碼都掃主板;市值兩三億樓下嘅股份吧,有隻股跌90%,市值仲有10億嘅,真係掂都唔好掂。我自己都有執返啲,但全部唔過夜,免得夜長夢多,我相信今期應該好多專欄都會講細價股股災,咁小炒王都唔多提,反而想提下大家,進入第三季有咩好股要留意。

坊間大部份分析都話七月會進入調整,尤其係七.一之後,慶回歸20年嘅好消息已經見光,什麼大禮都已經送出加上股市連升多月,係時候要唞氣。小炒王覺得呢個反而係好消息,若然一枝箭咁飆上去,反而擔心大市未必咁有力連衝幾個月,緩和一下健康上升我覺得仲安心。既然大市要調我哋就要搵好股,之前嘅推介,包括勝獅貨櫃(00716.HK)、建溢集團(00638.HK)都出過盈喜,股價亦都有翻一番,所以集中捕捉盈喜股係七月、八月、九月的首選。仲記得2016年9月有一個升浪嗎?當時就係炒業績,邊間半年業績正嘅,就一沖而上。所以尋找盈喜股絕對係王道。

仲有略提下我仍持有的凱升(00102.HK),$2樓上接咗唔少,我等嘅就係業績發放,好多人都無睇佢cash flow, 其實呢點先關鍵。加上凱升合作夥伴台灣上市的伍豐於6月中業績發佈會提到「海參崴賭場『水晶虎宮殿』開幕1年半以來營運逐步好轉,主要業務分為大廳及VIP廳賭桌業務2部分。其中,以當地俄國人為客群的大廳業務,隨著俄國經濟轉佳,單月營收自開幕時約100多萬美元,目前已倍增達約300萬美元。至於VIP廳賭桌業務方面,主席徐明哲表示,主要聚焦陸客等東北亞地區客戶為目標客層,經過1、2年的經營了解,認為VIP貢獻基本上應超過大廳。伍豐對未來發展有蠻多想法,將與凱升控股洽談未來規畫事宜,認為今年賭場營運應會有很好的成果。」

就咁睇,我仍手持凱升等待回升,去年就係一份半年業績而爆升,今次都期待著低位爆發的機會,早幾日推介的新晨動力(01148.HK)都係低位徘徊良久的股份,只要摸清套路,捉實有概念的股份其實不難。