專欄

【不問價追】 雄安第二波

到第二波,事件落實後,就大炒特炒,幅度遠超第一波,15年大時代都令大家超出想像空間。

金隅(02009.HK)我個人買入原因

  1. 雄安概念

近日愈來愈多新聞,仲有政策隨時出台。

市傳新板北京城市總體規劃快將出台,金隅在風口上,係雄安股龍頭 當然關注佢先。

上週有領導已到訪雄安。

雄安規劃進入白熱化階層。

  1. 對於一個新的概念 一向炒兩波

第一波剛推出時,市場嘩然,大炒。

急升,然後急回,跟住進入收集期以及實現期。

情況好比滬港通。

第一波炒幾勁,但短癮。

到第二波,事件落實後,就大炒特炒,幅度遠超第一波,15年大時代都令大家超出想像空間。

再長一點的週期就係科技股, 2000科網第一波,幾勁,但啲嘢好流, 到現在的第二波,多家科網巨頭成為市場領導者睇BATJ就知有幾勁,同埋雄安概念已過咗第一波,正處於第二波前夕,呢個時候大手建倉金隅係贏面好大。

  1. 雄安係建都計劃,需要大量建材,而主要水泥提供者就係金隅,同旗下的冀東,點睇都一定掂。
  2. 金隅做開保障房開發,有豐富經驗,而雄安千年大計,講到明新式規劃,好大可能租賃市場較多,可能類近新加坡的組屋,留意人材,金隅就正正可以接下這類生意。
  3. 估值平,中期預計0. 17元人仔,全年保守計約賺0.4港元,十倍到pe,平靚正。
  4. 水泥都進行供給則,淘汰緊落後產能,所以金隅未來業績應一季一季改善。