專欄

新股係咁爆 唔玩暗盤就錯失先機?

聽聞佢用騰訊雲的雲端計算服務,每秒處理300單交易,比坊間速度快40倍,咁我就唔擔心舉牌舉慢咗。

新股係咁爆 唔玩暗盤就錯失先機?

臨近年尾,好多新股都搶閘出爐,事關唔搶入閘就好有機會要等多半年,甚至一年先可以成功上市,所以每逢半年結(30/6前)或年結前(31/12)都係新股星光燿燿之時。其實新股唔單止「抽」咁簡單,仲有公開發售部分、國際配售、基礎投資者、穩定價格期,暗盤買賣,涉及多項專業名詞,如果聽唔明其實好蝕抵,不如我哋集中講下暗盤。

基本上聽到人落暗盤就覺得人哋一定係高手或者有批大貨在手,事關香港來來去去得兩三間證券行可以做新股暗盤,令到好多朋友仔都唔敢落場。正如做孖展一樣,一聽到就以為會大上大落,其實識得處理,好多時又多一種工具旁身,唔使等到新股上市當日先交易,甚至新股高開,然後「高飛曲墜」,跟住你就埋怨自己唔好彩。

小炒王落暗盤都有些少經驗,以前為咗落暗盤方便啲,直情過去開戶,但收費都唔平,咁唯有在暗盤交易時賺返。現在又多一間券商俾大家買賣暗盤,講緊富途證券,係第一間網上證券行有得交易。有戰友試用過,佢話速度好快,你知啦,當新股暢旺時,人人湧入去,慢一秒就跳一格,我實揀間快嘅。聽聞佢用騰訊雲的雲端計算服務,每秒處理300單交易,比坊間速度快40倍,咁我就唔擔心舉牌舉慢咗。

夠快夠多資訊,我一直都唔介意付出多啲,甚至係金錢。去到10月底,佢暗盤都免佣,我諗都係想多啲人參與,可以活躍啲。我仲比較過暗盤收市價,好似鑫苑(1895),上市當日咪快到追唔切嘅,原來我朝早都睇少咗樣嘢,富途暗盤係收$3.51,輝立耀才收$2.35,唔怪之開到咁高,開成$3.84,根本追唔到,仲有我覺得質地較好的德視佳(1846),富途暗盤收$13.5,升幅有成80%,講真,我認為新股市場的熱熾度將會逆轉,變到去暗盤才是真正的買賣場。如果睇埋富途暗盤,可能捉得仲好啲。

可能好多人都唔知咩係暗盤,等我簡單講下。暗盤交易唔需要通過交易所系統,所以券商可以各有各報價。時間上都玩得好短,就係新股上市前一日的下午4:15-6:30先有交易,大部分都係主板上市先有得玩。加上大家都知股市從來都係供求關係,有人買自然有人賣,整個交易都是合情合理的。

知多咗,咁下次識玩。近期對中手遊(302)及銀城生活服務(1922)兩隻新股暗盤比較有興趣,到時會參考埋富途個價,如果想試下買賣暗盤,試試手感,富途第一單暗盤交易最低收$3,佣金先俾之後退返,每人最高退返$1000。咁交易費唔高,可以試吓,叫做學多一樣嘢。佢交易額亦都無上限,夠晒深度。

想望真啲,可以click 入:
https://growth.futunn.com/dark-market/?channel=660&subchannel=22