重溫

解構界內證

  • 爵士
    Hihi
    20:55
  • 雷雷
    hi
    20:55
  • +1
    想這輪環節遲d 會唔會加埋界內証compare?
    21:08
  • Kenneth Chan
    hi
    21:33

【解構界內證】


-Tasty Money x 法興 Webinar
星期二 (7月9日) 🕣 8:30pm-9:30pm 直播
主持: #小炒王梁心欣💖 #雷神⚡️
嘉賓: #周翰宏 法興證券上市產品銷售部副總裁

港交所於6月19日公佈咗會喺7月份出新產品 --- 「界內證」。
相信緊貼 Tasty Warrant Live 嘅觀眾都略知一二,不過市場幾時會出 #界內證 就真係仲未有人知,實際表現仍係未知之數。剛好G20過後,中美重啟貿易談判,呢個時候出界內證,玄機在哪?

星期二晚的Webinar,除咗會講解「界內證」的玩法,仲會同大家分享輪證市場的最新動向。喜歡法興產品的朋友,當然不能錯過直播提問,了解更多法興於界內證的最新進展。

📌📌📌
#記得喺呢個Post留言或直播提問
#LikeAndShare

#Webinar #網上直播投資講座
#法興認股證牛熊證 @https://hk.warrants.com


#TastyMoney #TastyWarrants #FacebookYouTube同步直播
@www.youtube.com/tastymoney
@www.tastymoney.hk
@www.tastywarrants.hk

 

-----------------
法興免責聲明:
以上資料及其內容由法國興業證券(香港)有限公司(「法興」)提供僅供參考,並不構成要約、招攬或邀請、宣傳、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何交易的任何建議或推薦。結構性產品並無抵押品。如發行人或擔保人無力償債或違約,投資者可能無法收回部分或全部應收款項。結構性產品價格可升可跌,投資者有機會損失全部投資。過往表現並不預示未來表現。投資前請充分理解產品風險並諮詢專業顧問。在若干情況下,法興可能為唯一在交易所為結構性產品提供買賣報價的一方。閣下應詳細閱讀載有結構性產品條款及風險披露的有關上市文件。請於法興網頁hk.warrants.com參閱上市文件。任何投資建議並未考慮個別投資者的特定投資目標及/或財政資源。在投資結構性產品前,投資者應自行運用獨立思考能力評估投資此等產品的適合性與涉及之風險及詳細閱讀上市文件內有關結構性產品的全部詳情。如需要,於作出任何認購或購買行動前應諮詢其法律、財務、稅務、會計及其他專業顧問,以確保作出適合其本身情況及財務狀況的投資決定。