專欄

【不問價追】失落的中海物業

都係嗰句,有錢唔使換碼我一定揸住呢隻白馬股,兄弟們,努力返工搵錢啦!

點解話失落?因為小炒王於直播時段推介中海物業(02669.HK),當時處於$1.52-1.53,睇好的最大原因係預計業績好,可惜股份中間時有跌盪,曾經回至$1.4,唔夠錢買其他嘢的小炒王只好換碼,但睇完業績後,得到以下結論。

  1. 1.基本面唔錯

中海物業基本面唔錯,ROE 過去幾年係20%以上,係香港上市公司裡面唔多做到呢個成績。而且PE仲係同行裡面最低個間,比起綠城服務(02869.HK)嘅29倍,彩生活(01778.HK)嘅26倍,市值仲係3間裡面最低個間,估值吸引。

  1. 2.大摩睇好阿媽中海外

大摩早前唱好中海外(0688.HK),睇好公司未來快速增長以及強勁銷售等等,中海物業係中海外去年分拆出來的物業管理公司,假若中海外未來會做得更好的話,中海物業順理成章都會好,因為阿媽起好樓就畀阿仔做管理。

  1. 3.增長潛力高

講到增長空間,主要睇兩樣,一係自然增長(Natural Growth),第二係併購增長,先講自然增長,物業管理主要賺嘅係兩類錢,一係管理費,二係Value Added Services,睇返屋苑管理費,年年都加,跟足晒通脹,其實worst case 唔去計中海外的新物業的話,公司只要認真做好啲,就好易做到有增長,計埋的話增長潛力唔細。再講併購下的增長,去年中海外併購中信地產,阿媽自然買埋中信物業,未來遲早注入來,養大個仔,中海系的實力,睇下過去十年中海外同中國建築就知。

  1. 4.進軍港地產 毛利提高

講起管理費,唔知大家畀緊幾錢一呎,啲新樓愈多設施就愈貴,睇返中海外,新年係香港投咗唔少地,起好嘅新樓管理費一定都係貴過現時組合入面個啲,質量提升有助公司股值進一步提升。

5.有機入深港通

公司現時市值49億左右,睇返過去一年,公司估值有幾個月高過50億,有幾個月低過,只要未來一兩個月超過50億的話,中海物業有機會入深港通,一旦入了深港通,作為中海系的一員,公司股份有機會翻多番,所以現時值博空間好大。

  1. 6.O2O年代 增值服務有潛力

根據16年年報,目前係9:1,管理費23.34億而增值服務係2.7億,而家踏入O2O的年代,公司擁有的用戶咁多,只要好好發展,係有條件發展更多增值服務,提升盈利能力。

都係嗰句,有錢唔使換碼我一定揸住呢隻白馬股,兄弟們,努力返工搵錢啦!