專欄

【不問價追】下隻龍光地產

講到呢度係咪已經好吸引?但仲未到,小炒王去完當代網頁後,發現到公司好多潛力,就係旗下的第一資產,第一物業,第一教育,第一體育等子公司,呢啲都係物業衍生出來的產業鏈,當代置業都願意投放資源,學足香港的地產商,衣食住行都想賺埋

上回提到小炒王第四季選股目標係內房、資源、科技股、國企改革同混改股份、大灣同雄安區以及AH折讓股份,若果環保稅真的推行,那就要加埋環保股,小炒王手持天津創業環保(01065.HK)相信隨時會再破頂。是次推介的股份係有環保概念的內房股──當代置業(01107.HK),(節目推介時股價處於$1.69)。

先講少少基本資料先,當代置業係一間注重以及應用不少節能環保的科技的內房股,成功打造綠色科技地產品牌"MOMA",公司擁有過百個專利,更榮獲多個綠色建築大獎,更拎到中美綠色建築的認證,小炒王睇完資料後,覺得呢間公司好有生命力,更具有長線投資價值。

睇返股價資料,公司於2013年上市,招股價1.49元,上市後股價都在$1-1.8 的區間游走,公司係$1.1時引入了信達香港資產管理為主要股東之一,更在舊年10月時係香港成為第一家發行綠色債券的內房,總額3.5億美元,6.875厘,其後以同樣息率係12月發行1.5億美元優先票據,集資5億美元,相等於市值嘅7-8成,小炒王覺得公司準備發大來搞。

當代置業發通告表示與A股上市公司陽光城集團(000671.HK)訂立戰略合作協議,合作方式包括且不限於:聯合競買、合作開發、股權收購、資產收購、一二級聯動合作開發、綠色地產建設、綠色科技及健康人居諮詢服務以及技術輸出等。人哋市值大當代十倍,小炒王覺得搵到個戰略伙伴,可以令當代未來加速成長。

講到呢度係咪已經好吸引?但仲未到,小炒王去完當代網頁後,發現到公司好多潛力,就係旗下的第一資產,第一物業,第一教育,第一體育等子公司,呢啲都係物業衍生出來的產業鏈,當代置業都願意投放資源,學足香港的地產商,衣食住行都想賺埋,而第一體育近期正式在新三板掛牌,係繼去年第一物業第二間子公司係內地上新三板,而當代係成個生態裡面,唔止呢四間,仲係唔少投資,所以買當代就等於買了好多家潛力股份一樣,非常吸引。

一次過滿足晒咁多願望,一定好貴啦,雖然公司股價係低谷$1.1升上來都係4-5成的升幅,但係唔好忘記其他內房升得仲勁,閒閒地係1倍,好誇張個啲係好幾倍,而目前個價仲係貴招股價1成多少少,絕對唔貴,小炒王見到呢間公司中長線可以見4-5蚊,如果繼續營運得好,就好有可能成為10倍股,年幾前,小炒王推介過龍光地產,今日當代置業相信會比龍光更勁,更有潛力。