專欄

尋電動車受惠股

就係美國顯示晶片製造商NVIDIA 宣布參投了由內地初創自動駕駛汽車公司景馳科技的投資項目,加上深圳在年底將試驗推出兩條無人駕駛巴士路線,相信自動駕駛將會係未來科技板塊中的熱炒焦點。

【都市日報專欄】尋電動車受惠股 (轉載文章)

小炒王睇到單新聞,就係美國顯示晶片製造商NVIDIA 宣布參投了由內地初創自動駕駛汽車公司景馳科技的投資項目,加上深圳在年底將試驗推出兩條無人駕駛巴士路線,相信自動駕駛將會係未來科技板塊中的熱炒焦點。其實香港投資者唔使越洋炒美股,港股中正正有一家上市公司有份做自動駕駛晶片,就係小炒王曾經喺tasty money節目中推介過嘅昂納科技(877)。公司最近發布光雷達新產品“PANDA”,可製造適用於自動駕駛應用,以達至自動駕駛、3D掃描及遙感的1550nm LiDAR產品,目前已進入量產階段。由於自動駕駛汽車將會大行其道,如果錯過生產電動車嘅比亞迪(1211),咁更加唔好走漏做自動駕駛晶片嘅昂納科技。

梁心欣
講股王參賽者、Tasty Money創辦人

文章轉自:
都市日報財經專欄
http://www.metrodaily.hk/metro_columns/%E5%B0%8B%E9%9B%BB%E5%8B%95%E8%BB%8A%E5%8F%97%E6%83%A0%E8%82%A1/