專欄

【不問價追】從生活發掘好股

因為北水鍾意呢啲主題,而且公司獨特性較重,香港上市的只得一間。第三,如果大家有留意復星(00656.HK)近日的股價,就知公司已經脫離政治陰霾,無咗political  discount後,北水全力買,所以小炒王決定呢個時候連同小炒倉買入SISRAM,博係下隻信邦咁大賺。

上周港交所一口氣發出「上市發行人集資活動」與「除牌及《上市規則》其他修訂」兩份諮詢文件, 相信影響最大的就係「向下炒」以及僵屍企業,對此,小炒王有更多睇法。在市場除去向下炒這個情況下,相信會令到北水更安心咁買港股, 因為中途轉手向下炒係防不勝防,David Webb就中過伏,買過做BB車的隆成(01225.HK),呢次相信會迎來北水的掌聲支持。第二樣就更重要,又多一間上市公司被DQ,呢類僵屍股業務唔多,核心資產缺乏,平時更無乜成交,退市可能係最好的選擇。對無實力的殼主來講,今次係一大威脅,因為隨時連殼都失去,未來好大機會,見到僵屍股的成交返來,而且加速轉營或易手,否則一隻隻被DQ離場。小炒王分享完睇法,唔知大家認唔認同長遠利好港股市場,更利好港交所(00388.HK),小炒王重申一次,港交所積極做好市場,現在買入中長線回報唔錯。

話說上周五,小炒王見個市唔炒得,就提高收工去做返個Facial,既然呢行咁好賺,更係搵下港股裡有邊間值得投資啦!主板搵到自然美(00157.HK)同埋現代美容(00919.HK),因為佢地Cash flow 好強,屬高派息紀錄的公司,小炒王有個朋友很喜歡自然美這個品牌,而其他嘅都唔使點睇。創業板裡,基本上小炒王都唔會睇,而黎姿的卓珈控股(08358.HK),會觀察佢未來幾年的業績等營運數據啦,如果她堅持佢細佬的心願,努力營運好間公司的話,小炒王係會支持式建倉博佢轉主板,不過如果突然無啦啦走去供股等,就唔使再睇。其實大家可以留意一下公司過往表現,持續派息值得加許,相反持續供股則要加強戒心。係復星醫藥剛剛分拆出來上市的SISRAM MED(01696.HK)值得講吓。

SISRAM MED係香港首家上市的以色列公司,是全球領先的能量源醫療美容器械供應商。大家如果有去過做FACIAL,就會聽到美容師話有新機,個機又點勁勁勁,而且有幾貴等等,佢哋講的機就係呢間SISRAM 有份推出的。唔知大家知唔知,以色列的美容產品都好出名,例如好貴嗰個海底泥。唔講咁遠,講返小小SISRAM MED基本面先。

SISRAM早前以8.88至12.35元招股, 總共發行1.1億股,引入3名基礎投資者,分別為上海自貿區基金、基金公司升泰及紐頓醫學美容集團(Neo Derm),主要做能源治療系統、包括激光、強脈衝光等醫療設備,是全球第五大能源醫療機械供應商,更加係中國市場最大,市佔率大約16.2%。公司研發團隊有47人,目前有38個注冊專利以及10個專利在申請中。

公司PE 大約4X 倍,預測PE 2X倍,市值35.4億左右,單單從PE 去睇,大部份人都會話貴。不過以市值以及行業獨特性去睇,呢間公司係剛起步,屬合理股值。但小炒王睇嘢係睇將來,首先中國人已經富起來,對美容需求都大,睇返香港例子就知,慢慢係會普及,加上有復星支持下,前景係唔錯的。

而呢類分拆出來獨立上市的公司,好多時候會併購同業去擴展市佔率,小炒王相信SISRAM 係會愈做愈大的模式,以目前市值35.4億來睇,第一步目標好大機會係50億以上進入深港通,到時候好多引入更多內地投資者,金斯瑞生物科技(01548.HK)咪係一個好嘅先例,上市至今升了好多倍,現時市值超過百億,點解?因為北水鍾意呢啲主題,而且公司獨特性較重,香港上市的只得一間。第三,如果大家有留意復星(00656.HK)近日的股價,就知公司已經脫離政治陰霾,無咗political  discount後,北水全力買,所以小炒王決定呢個時候連同小炒倉買入SISRAM,博係下隻信邦咁大賺。(其實小炒倉唔想沽出信邦,但係好多朋友留言話跟唔到,有冇下隻,我就搵到SISRAM,現時股價同招股價唔差好遠,$8.88上市絕對值得吸!)