專欄

【不問價追】港交所是你首選

大家都知港交所有意推創新板,港股將會係好多中國新科技股上市嘅目標地點之一,港交所遲早都會大放異彩。加上發現資金繼續流入中港市場,好明顯就準備緊明年嘅MSCI,呢個係匯聚全球資金的一個大事件,所以小炒王相信現時兩萬八、兩萬九,距離牛市頂部仲差好遠,唔好被牛市中嘅震盪而震走。

大市升到呢個位,港交所仲係壓住在230蚊樓下,小炒王真係覺得超值,首先美圖(01357.HK)同埋眾安(06060.HK)成功示範到新經濟股在港股市場都好有吸引力,高估值上市仲熱炒,騰訊(00700.HK)見到都立即分拆閱文,未來仲有平保(02318.HK)的陸金所、阿里的螞蟻金服等等,小炒王見到個勢已到來,暫時欠一個催化劑令港交所爆升幾十蚊的契機,早前叫政府減印花稅算係食咗個小詐糊,但在我心目中IPO通先重要。

IPO通會係一個咩概念?就係北水直接落來港購IPO,我們也同樣可以去A股抽獎,小炒王新入行時,港股單是抽新股都可以賺大錢,未來IPO通多了咁多北水,係難中咗,但係好處就係呢啲新股應該直接入咗港股通,成交更活躍。另外就係多咗大公司、潛力股會選香港為上市首選地,如果多幾間好似QQ咁有潛力的公司來港,做大個餅,人人有好嘢食,而香港會慢慢成為係亞太區最強的金融中心,同樣大家多咗好多機會。

講到呢度,大家有冇留意小炒王講「分拆」呢兩個字,大家都知港交所有意推創新板,而近日眾安在綫證明市場對新科技係接受到高估值,係咁嘅情況,港股將會係好多中國新科技股上市嘅目標地點之一,港交所遲早都會大放異彩,2015年大時代嘅300蚊遲早都見到,而點解仲未破到52周高的$233.2,好明顯就係大戶未收夠貨,但睇圖10月、11月隨時一舉突破而上,大家真係要坐定定。

早排睇到新聞關於證監會建議,若果大家一連兩日來回顧,第一係孖展融資對細價股大幅收緊,第二就係要加強識別以及打擊「邪惡集團」,目標把他們剷除。這兩件大事加埋來睇,小炒王覺得對市場短暫係有影響,但長遠來講,港股市場會更加清新,有利北水大舉進軍港股,加強小炒王對呢個超級牛市的信心。

加上發現資金繼續流入中港市場,好明顯就準備緊明年嘅MSCI,首階段料流入約180億美元,好似好少咁,但係大家要諗下實際影響會有多少?呢個係匯聚全球資金的一個大事件,所以小炒王相信現時兩萬八、兩萬九,距離牛市頂部仲差好遠,唔好被牛市中嘅震盪而震走。

港交所股價明顯落後,我一早就同大家講,幾時會見300蚊小炒王唔知,但可以話300蚊絕對唔係個頂,中國股市現在互聯互通,同10年前直通車個方向係相類似,但仍有好多未實現,例如港交所會唔會同上交所、深交所互換股份,合力打造一個超級交易所?只要大家細心一諗,港交所係可以有好多憧憬,講真現價仲係好安全,未上車嘅朋友不妨考慮穩坐港交所呢個超級列車。